miercuri, 8 iulie 2009

Poze din ţară

Arteziana, cer inaintea ploii si floarea soarelui.

5 comentarii:

  1. Nu tineam neaparat sa fac un comentariu,dar, pacat de fotografiile astea sa stea fara ceva scris sub ele.Nu te mai laud, nu te mai critic...imi place sa gasesc discutii(daca se poate si interesante...)la fiecare lucru pe care il afisezi.Ar fi frumos sa prezinti si imagini din frumoasa noastra tara. Bucovina, Delta...sint de vis. Sa vada lumea ca avem cu ce ne mindri.Vio

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cum as putea sa ajung vreodata in Bucovina sau in Delta. Inainte de a fi trimisi a 3-a oara in concediu fara salariu, am beneficiat de un ultim drum de 14 ore pe la Bacau, la o temperatura in habitaclu eagala sau superioara celei de afara. Am o placere mai mare sa afisez poze proprii decat pozele altora pentru care trebuie sa obtin si acordul :)
    Daca propui un text as putea sa-l public, eu sunt intr-o perioada fara inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am batut un apropo pentru cei care stau in zona aceea si intra pe blog(daca sint).Eu o sa merg la mare si la Sinaia, citeva zile.Pentru pozele altora...din moment ce le trimit...cred ca isi ofera si acordul.Am fost prin toata tara, dar mai demult si nu aveam aparat performant. E pacat ...am venit si eu cu o idee...se pare ca putin probabil de realizat.Vio

    RăspundețiȘtergere
  4. Am primit vizite cam din 3/4 judete din cele 41 din Romania, in principal pentru Raza. Fara Raza poate as fi adunat de-a lungul celor 25 de luni de existenta ale acestei pagini, vizitele unor internauti originari din jumatate dintre judetele tarii.

    Dintre toti doar o parte fac comentarii, iar din cei care au lasat comentarii doar voi cativa ati fost care ati avut o prestatie de tinuta ridicata, de valoare. M-a bucurat sa participati enuntand idei coerente si folosind mai mult de 20-30% din vocabularul limbii romane cat folosesc majoritatea. In continuare, vreo 2 luni activitatea va ramane diminuata.

    Nu mi s-a intamplat ca cineva sa-mi ofere vreun material spre publicare, am primit doar de la cativa colaboratori fani Raza, cunoscuti mie bine prin e-mail. Cei care fac o pasiune pentru fotografie, de exemplu papuashu, si care bat tara in lung si-n lat, afiseaza pe propria pagina materialele si aduna comentarii sa zicem de specialitate.

    Te rog, daca ai critici si esti dispusa sa le formulezi, you are more than welcome.

    Pozele cu arteziana le-am facut avand in memorie imaginea realizata de sotul tau Vio :)

    Distractie placuta prin tara, noroc de vreme buna si spor la cadre reusite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu iti apreciez activitatea pe blog.Cu trupa Raza te-am descoperit si eu, dar cind s-a afisat ceva interesant, nu m-am dat in laturi de la comentarii.
    Imi pare rau pentru salariul tau...neluat. E dreptul tau.
    Mi-am dat seama cu fintina arteziana.
    In ceea ce priveste limba romana, mi se pare normal sa scriem si sa vorbim corect( la mine e si mai importanta- sint profesoara).Nu suport limbajul acesta modern cu k, tz, etc. Nici nu il folosesc, desi recunosc,gresesc si eu pentru ca imi place sa scriu tot cu i din i si nu cu i din a.(intelegi ce am vrut sa spun)
    De asemenea, mi se pare normal ca cei care intra pe blog si iti trimit fotografii, sa iti dea si acceptul o data cu asta, pentru afisare.Dar fiecare are un "normal" propriu.
    In continuare ,este singurul blog pe care intru...asta inseamna ca este bun,dupa parerea mea.Mult succes in continuare.Vio

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".