sâmbătă, 7 mai 2011

Trubadurii RAZA din Ecuador



download audio:
http://fbx.ro/6xu0j82gfjzxc4vb
Later edit:



http://youtu.be/xZrBC8yWHVU
http://youtu.be/XTeMXh1aZt8
http://youtu.be/FqtbiPpeEo8
http://youtu.be/Gjz5H7iQx8c

37 de comentarii:

  1. au revenit trubadurii!!... :-))
    iar se mai anima parcurile noastre!
    parca imi lipseste sa-i mai vad ...dupa mult timp..dar mai greu acum dupa ce am plecat din capitala...
    probabil ca acum au plecat deja la mare :-)
    iti multumesc ca i-ai postat aici,
    toate cele bune joju! :-)
    o veche "amiga" :-)
    paloma

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...i-am vazut recent la Baia Mare
      ...nu mai este aproape nimic din muzica care i-au consacrat
      ...prelucrari jalnice ale hiturilor estivale , dansatori care nu amintesc nimic din dansurile traditionale
      ...i-am placut , ii urasc...au ajuns un mare CHICI (KITSCH)
      ...pacat !

      Ștergere
  2. dap, they're here! :)
    si FJW fu recent in Herastrau
    el Lobo colinda tara, poate mai ii prinzi
    pana una-alta, sursa ramane youtube
    suerte y salud amiga!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi e dor sa-i vad pe cei de la Raza Ecuador, imi e foarte dor sa ascult si sa dansez pe muzica lor...Oamenii care alcatuiesc aceasta trupa sunt extraordinari si stiu sa daruiasca publicului ceea ce au ei mai bun si anume isi pun sufletul pe notele unei melodii si o fac cadou intregului public ascultator.
    Raza Ecuador mi-a schimbat viziunea despre viata, intr-un cuvant m-a schimbat definitiv in bine, iar Lobo,persoana minunata pe care o voi pastra vesnic in suflet, m-a invatat sa dansez
    Sa o tineti tot asa baieti! si va asteptam sa reveniti in Herastrau.
    Una bonita amiga de Lobo Raza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Joju salutari din Italia,saluta-i si pe baieti cand mai treci pe la ei,ma bucur ca au revenit si ma bucur mai ales ca ai postat inregistrari cu ei,sunt foarte bune.Mi-e dor sa ii revad si sa-i ascult live,dar de aici nu am cum.Asa ca singura mea speranta ramane internetul,iar din cate am vazut tu ai cele mai bune inregistrari.
    Cu simpatie Teodora

    RăspundețiȘtergere
  5. anul acesta la eforie nord este un baiat foarte dragut cu un zambet minunat. el nu canta , danseaza. ma poate ajuta cineva cu un id de mess sau cel putin numele?:) multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da iubita jorje se numeste e din peru si e casatorit , altceva/

      Ștergere
  6. Am fost si eu la Eforie, si intr-adevar baiatul are un zambet aparte...daca afla cineva cand baietii urmeaza sa vina in bucuresti sa imi spuna si mie (ei au spus ca vor veni dupa terminarea sezonului estival).

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu as fi interesata de numele acestuia , plus ca am apucat sa schimbam cateva cuvinte, insa coplesita de situatie am uitat un amanunt esential , numele .Sper ca ma poti ajuta Joju, articolele tale m-au ajutat tare mult sa descopar lucruri interesante despre componentii trupei .Anul acesta i-am auzit pentru prima data la Eforie nord,iar de atunci sunt hipnotizata de ritmurile aceste care iti fac sangele sa vibreze. Pacat ca nu au un site al lor , pentru cei care sunt interesati ,au chiar multi fani care vor sa le urmareasca activitate !Multumesc mult si sper ca ma poti ajuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stai departe adik stati departe de ei toti baietii sunt casatoriti , au copii mari , aveti mare grija in ce va bagati .

      Ștergere
  8. sorry, nu pot ajuta, nu stiu cine e
    dar daca le cauti filmarile pe youtube poate scrie cineva

    RăspundețiȘtergere
  9. intre timp am descoperit , se numeste jorje . multumesc oricum

    RăspundețiȘtergere
  10. Da. Cred ca il cheama Jorje (este casatorit si are o fetita pe nume Carolina)- am inteles ca are un tatuaj pe mana cu numele acesteia.

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar nu e nimeni pe aici care sa poata intra in contact cu ei pe internet, sa ii motiveze in vreun fel pentru a-si face un blog ?! De ceva timp ma documentez , iar singurele postari folositoare despre ei sunt cele ale lui Joju .Au o sumedenie de fani prin toate partile tarii! Cred ca interventia lor ar fi folositoare ,macar un feed-back !

    RăspundețiȘtergere
  12. Pe aici adica pe unde? Fanii? Pai faceti voi o poagina, daca puteti si investi bani nu numai timp, cu atat mai bine. Dar ca sa administrati o pagina oficiala, va trebui sa fiti in permanent contact cu ei si mai ales sa nu se razgandeasca in privinta locului anuntat public pe site, unde urmeaza sa cante, ori ei tocmai asta apreciaza la ocupatia lor: flexibilitatea programului, pot fi maine dimineata la Bucuresti iar seara pe litoral. Ei sunt artistii strazilor, nu vor fanclub deci obligatii. They are VIP of the Streets. (In fapt chiar asa se numeste organizatia/sindicatul artistilor ambulanti din Germania)

    RăspundețiȘtergere
  13. abea ce m-am intors de la mare si am si cautat piesele lor pe net,i-am vazut la jupiter,m-au incantat enorm de mult,le-am facut o sumedenie de poze,ce mai ...sunt superbi....iar muzica lor e bestiala.....cine ma ajuta sa scot acele melodii lente?stie cineva cateva titluri?

    RăspundețiȘtergere
  14. felicitari! imparte si cu noi pozele si filmarile! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Baietii astia de la Raza, Arrazando, sau cum ii mai cheama...sunt "Vip of the streets"?????:))=))Joju. Hai sa nu ii bagam pe acesti baieti (unii din ei habar nu au de muzica) in categoria artistilor. Mai au multe de invatat, inclusiv cum sa respecti tara si oamenii in care "muncesti". Oricum, a fost funny! Te apreciez ca fotograf dar nu iti inteleg pasiunea pentru un fake..i am sorry. Best wishes to you.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Anonim intradevar, din pacate au carente de comportament
    nu sunt ei VipOfTheStreets, asa se numeste organizatia artistilor ambulanti din Germania
    eu, poate n-ai remarcat, am oprit relatarile despre ei in iunie 2009
    pentru Bucuresti au fost o pata de culoare
    si, recunosc, inca imi place calitatea de showman a lui Lobo, in rest mai stiu unul singur care le are cu muzica, restul fac doar figuratie sau doar instrumentatie
    hasta luego!

    RăspundețiȘtergere
  17. stie cineva data cand va veni sa cante iar la bucuresti? si locul

    RăspundețiȘtergere
  18. Hola sant o mare fana Raza!! si va apreciez pentru muzica pe care o faceti as avea o intrebare baieti din trupa au facebook sau ceva site? me enamore y quero unas fotos:X

    RăspundețiȘtergere
  19. Cine va veni in oradea sa cante?si imi poti zice te rog data.. multumesc anticipat!!

    RăspundețiȘtergere
  20. buna SUnteti cei MAi TARii!! imi spui te rog daca veti canta in oradea? veti veni toti? multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  21. buna ziua vreau sa stiu daca veniti si in barlad dar sa fiti toata trupa.sunteti ffffffffffffff buni poate cei mai buni niki macar muzica romaneasca nu va pot intrece...pop la toti...in soecial un sarut ptr marcelo un mesaj...te quiero mi amor

    RăspundețiȘtergere
  22. buna !!! chiar nu stie nimeni daca au venit cei de la raza in bucuresti si in ce loc canta??

    RăspundețiȘtergere
  23. buna !! din cate stiu, in sezonul rece ei obisnuiesc sa plece in alte tari mai calde, sau chiar in tarile lor de origine

    RăspundețiȘtergere
  24. dar am auzit de la cineva ca au cantat acum vreo doua saptamani pe la piata sudului ( big ) si daia am intrebat ca am fost acolo si nu i-am vazut . daca aflati ceva de ei anuntati-ma si pe mine.chiar mi-ar face placere sa-i mai ascult

    RăspundețiȘtergere
  25. iar altcineva a vazut 2 sudamericani cantand weekend-ul trecut pe la Universitate

    RăspundețiȘtergere
  26. mda... oricum daca aflii ceva de ei te rog lasa si uh aici un mesaje sa-mi zici unde canta !!1

    RăspundețiȘtergere
  27. hm cine spune ca ei pleaca in sezonul rece? asta sa o credeti voi ca ei pleaca ei raman tot aici pentru ca pe 1 decembrie canta chiar la mine in oras si nu cred ca se mai intorc in tarile lor ca numai au ce face acolo

    RăspundețiȘtergere
  28. Si a mai trecut un an si noi am ramas cu amerindienii nostrii:)) Ce mai fac? Mai traiesc? Sunt curioasa ce studii au astia...I-am intrebat acum 2 ani daca stiu povesti din tarile lor natale(am vb cu o fata care vorbea romaneste)habar nu aveau. Si da joju cu exceptia spectacolului de strada ( care trebuie sa recunosc este ok)nu prea mai au nimicuta...Imi pare rau...
    Si inca un punct minus pentru ei - exploatarea copiilor in spectacole-

    RăspundețiȘtergere
  29. am si eu o intrebare ? pe unde mai canta acum raza ?? e cumva vreun grup si prin bucuresti ??

    RăspundețiȘtergere
  30. Piojo era prin Bucur Obor si la Pavilion H in Herastrau saptamanile trecute

    http://www.youtube.com/watch?v=Wa867DJc_AQ

    RăspundețiȘtergere
  31. zilele trecute au cantat in Neptun-Olimp..era doar Lobo si inca un baiat mai tanar ,el nu parea a fi din Ecuador desi asa sustinea si vorbea foarte bine limba romana,el doar dansa...ma poate ajuta cineva cu un nume?:D

    RăspundețiȘtergere
  32. Joju ai idee daca grupul Raza inca mai performeaza in tara in special in Bucuresti? si cam prin ce locuri obisnuiesc sa cante in Bucuresti? I-am vazut de cateva ori live (chiar tineam legatura cu unul dintre ei)in orasul Giurgiu. Desii altii spun ca nu au talent eu nu sunt de aceeasi parere au acel ceva care te hipnotizeaza si asta este cel mai important. Chiar mi-ar placea sa ii mai vad live cat despre pagina personal si-ar putea face un cont pe facebook acela este gratis si pot tine legatura cu fanii care sunt destul de multi. Multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  33. Vreu si eu numar de telefon pe fax saupe mobil ca vreu sa ma insriu in trupa voastra

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna.
    Foarte mult ii admir pe cei de la Raza< am multe CD-uri cumparate de la ei ( din Eforie ) cu mult drag ii ascult aproape in fiecare zi, pacat ca s-au destramat ( am inteles chiar de la unul din ei )Cu cca 2 saptamani in urma am mers la Real Bv, dupa ce am parcat masina am auzit muzica lor, nedumerit ma uitam imprejur sa vad unde sunt, am depistat cu stupoara caci se auzea din piata de haine ( DE LA TIGANI )m-am dus pana acolo si intradevar era doar un membru ( cel cu defect la ochi)O si canta, l_am intrebat unde e restul trupei si mi_a zis:nu mai e,Pacat, oricum le ascult muzica in continuare cu mare placere.

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".