sâmbătă, 4 iulie 2009

Photoshooting - by joju















6 comentarii:

  1. Foarte dragute fotografiile.Avansam sau am schimbat aparatul?
    Interesante si incadrarile...Unde sint facute?
    Mi-au placut in mod deosebit cele cu pasarea( 5 si 6),unde ai surprins mai multe.
    Tine-o tot asa. Vio

    RăspundețiȘtergere
  2. ¡Gracias, señora Vio! :)
    Aparatul nu l-am schimbat :D
    Mie florile alea ma bucura enorm. Sunt toate din Herastrauvicescovici. Pasarea aia de rasa nereperata halea 1pui-peste la fiecare 15secunde. Cred ca azi a halit tot puietul din lac :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Florile nu se misca(daca nu bate vintul), vietuitoarele, da. De aceea, mi se par mai de apreciat cadrele obtinute de la elemente in miscare, si nu de la cele statice, pentru ca necesita mai multa indeminare,arta in minuirea aparatului si captarea imaginii.Si floarea e frumoasa, dar nu "halea pesti". La asta m-am referit. Vio

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase poze Joju !
    Pasarea cred eu ca e o egreta mica alba...
    Foarte frumos... si mie imi place arta fotografica dar momentan doar sa privesc la ceilalti... :p

    off ..s-apropie momentul cand voi pleca la mare... sper sa vin si eu cu poze interesante cu dragii nostri muzicanti!

    hasta luego! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Recunosc, un subiect in miscare e greu de prins si tine, cred eu, mai mult de posibilitatile aparatului sa prinda cadru dupa cadru si la "developare" sa ramana exact faza cu prada-n clonţ.
    Dar nici cu floricelele nu-i cu mult mai usor. Ba sufla vantul (ăsta-i cel mai frecvent deranj), ba nu pică lumina cum e mai bine, ba nu pot avansa printre brazde să ajung la subiect :)
    Multumesc frumos pentru comentariu.
    Multumesc si pentru identificarea speciei:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce motan trist a prins aparatul tau. veverita aia imi aminteste de londra. s-a mutat londra la bucharest :)

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".