sâmbătă, 13 iunie 2009

Multumesc pentru materiale Andrei


Andrei daca mai esti printre cititorii paginii mele, te rog sa-mi scrii ce doresti sa fac cu aceste filmari grozave? Le pastrez sau le public? Am nevoie de acordul tau scris. In cazul in care agreezi sa le public, vreau sa stiu daca vrei sa apara numele tau insciptionat pe material.

Multumesc si voua Vio pentru cele 13 imagini de pe disc. Una dintre imagini contine o noutate absoluta pentru mine, nu descriu totul (aceasta fiind dorinta membrilor Raza). Se vor publica noutatile la vremea lor.

Raza mai sunt de gasit prin Bucuresti zilele astea si poate saptamana urmatoare, apoi 3 luni vor fi pe litoral. Sa speram ca revin in septembrie aici cum s-a intamplat si in 2008.

6 comentarii:

  1. Te referi cumva la poza 5,extinsa?Imi pare rau ca nu am stiut de situatia aceasta rar intilnita la ei, ca luam mai multe cadre. Era o caldura insuportabila afaraaaaaaaaaa...Dar, zic eu, bine si asa.vio

    RăspundețiȘtergere
  2. Supriza pentru mine a fost in imaginea -2886. Sunt noutati de care nu stiam decat din auzite. Vom vedea ce se pastreaza si ce nu. Ca si in alte meserii exista si traseisti, doar unii vin si raman. Multumesc inca o data. Nu erau necesare mai multe cadre, unul este deajuns. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am banuit la ce te referi, dar doream o confirmare.Mi s-a spus ca pe la inceputuri au fost peste 10.Un adevarat show.
    Apropo, teatrul Masca ii incinta acum si pe cei din Parcul Titan.Au acelasi itinerar ca si Raza...zonal.Vio

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut . Nu prea am mai intrat pe forum din pacate . In legatura cu materialele cu trupa RAZA pe care eu ti le-am facut cadou ai ACORDUL meu sa le publici pe forum la calitatea cea mai buna . Numele meu, eu consider ca trebuie sa apara pe material inserat ca doar eu am inregistrat :)) (nu e asa de usor sa stai cu camera nemiscata vreo 2 ore).
    Vreau ca toata lumea sa fie fericita . Sper ca accesez cat mai des forumul tau .
    Enjoy !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok, multumesc "una vez más". Sunt grozave si intradevar este un efort sa tii aparatul ore, am trait experienta si stiu. O sa trebuiasca sa testez niste programe de inscriptionat pe film ca nu am mai facut asta. Unul din cele mai bune filme ale mele deja a fost furat si publicat pe trilulilu de catre unu' care si-a inscris propriul sau nume pe materialul meu.
    Si de obicei cand se insereaza un text se pierde din calitate asa ca o sa testez niste softuri si o sa gasesc modalitatea optima. Poate de acum o sa marchez si filmele mele contra furaciunilor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daka stiti careva unde vor canta cei de la Raza sau cand vor canta in Ploiesti va rog, spuneti-mi si mie la id Alexandra_y92@yahoo.com :D

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".