duminică, 24 mai 2009

Raza la Antena1

8 comentarii:

  1. ma bucur ca am reusit sa ii vad pe baieti.
    frumosi, ca de obicei si plini de viata.
    bravo, Raza! va iubesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Joju te rog mult mai publica cateva poze si detalii legate de Raza, ceva nou sa ii putem vedea si noi cei din afara granitelor romane.
    Multumesc,
    Ana, Viena

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca poti,te rog, pune si inregistrarea de la antena 1 ca pe cea de la pro tv. vreau si eu sa ii vad pe baieti.vio

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate din Arhiva online a emisiunii Duminica in familie lipsesc inregistrarile din 17 si din 24 mai a.c.
    Am contactat prin email echipa si Dl Asistent Producator Ciprian Neculau ne-a asigurat ca azi va fi pe site-ul Antena1, insa se pare ca nu s-a putut realiza.
    Daca nici maine nu o gasiti inseamna ca nu a fost considerata importanta ori au aparut erori de procesare.

    Daca vreti puteti si voi sa cereti in scris:

    WEB
    pentru subiecte generale: webmaster@intact.antena1.ro

    pentru subiecte legate de continutul site-ului: content@intact.antena1.ro

    pentru subiecte legate de webcast: webcast@intact.antena1.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Sal'tare...
    Nici eu n-am reusit sa-i vad la tv...am preferat sa-i vad live... :))
    Poate se indura Dl.Asist.Prod. sa proceseze inregistrarea.... :((
    bravo raza...

    RăspundețiȘtergere
  6. Haideti sa trimitem multe mesaje...poate cedeaza la insistente Producatorul. Vreau si eu sa ii vad la Antena1!!! Mai ales ca am inteles de la ei ca a fost mai bine ca la Protv.Vio

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam prea taziu pentru a mai cere ceva..
    Firma producatoare a emisiunii respectiv CONTERA AV SRL se pare ca nu a avut cele mai bune relatii cu Grupul INTACT, astfel incat nu a mai furnizat catre arhiva online ultimele doua editii. Iar webmasterilor de la www.antena1.ro le ia procesarea dublul emisiunii adica vreo 7 ore. Fuse si se duse :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Tot au cintat ei piesa "Se fue", nu?
    premonitie? S-a dus si Mihaela...totul e trecator.Imi pare rau.Vio

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".