duminică, 17 mai 2009

EUROVISION

Poza: www.elenagheorghe.ro
Eu am pronosticat pentru reprezentanta Romaniei un loc mai jos de 6. Se pare ca am fost exagerat de optimist :(
Piesa Elenei Gheorghe m-a iritat de fiecare data cand am auzit-o in ultimele luni de la selectare. :
  1. In primul rand prin mesajul naspa continut: "balkan girls will shine all night" = fetele din Balcani sunt stralucitoare toata noaptea (bleah..);
  2. Refrenul : "like nobody - like nobody - like nobody - like nobody - like nobody - like nobody........= ca nimeni alta - ca nimeni alta - ca nimeni alta -....[mă leşi?!];
  3. Expresia rigida/rece pe chipul interpretei (si ale dansatoarelor) ca si cand ar intermedia o tranzactie http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/17.gif
  4. Costumatia sexy a fetelor care parca vrea sa compenseze calitatea piesei :(
Singurul aspect incurajator era personalitatea bataioasa a interpretei dar se pare ca este insuficient.

Later edit: UPDATE Norvegia a castigat Finala Eurovision. Elena Gheorghe a terminat pe locul 19. Eh, mai bine totusi decat Sanda Ladosi care a reusit doar un loc 18 in 20004. Performanta mai buna decat Luminita Anghel cu Locul 3 la Eurovision 2005 n-o sa mai avem prea curand. Poate niciodata.
Later edit2: Oops, am vrut sa se situeze mai bine decat Ladosi dar a fost invers :P

7 comentarii:

  1. salut...
    joju,mai mult optimism...!
    e adevarat,cantecul n-a fost cel mai inspirat,dar a fost mai vesel decat multe alte melodii ale celorlalte tari... :(
    mie personal mi-a placut tare mult Portugalia,au fost cei mai naturali iar melodia ma facea pur si simplu sa ma ridic si sa dansez... :))
    conteaza foarte mult daca o melodie iti inspira bucurie si relaxare si te trezesti zambind la sf. ei...la majoritatea cantecelor m-am surprins,la finalul mel. ca ma incruntam si parca ma chinuiam eu in locul celui de pe scena... :))
    ...mai greu cu inspiratia in ziua de azi...
    ..se zice ca un artist ar trebui sa treaca si prin momente mai putin fericite ca sa poata creea arta...romanii ar trebui sa fie artisti prin excelenta... :p
    ...nu disperam,la anu'poate ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Coincidenta: si mie mi-a placut Portugalia:)
    Dar si baietzelul care a castigat marele trofeu.
    Da conteaza dar calapodul Eurovision este interpretat de toti ca explozie de entuziasm si se pierde la creativitate/originalitate. Avea o concurent ceva de genul "Shake me" ...
    Nu disperam dar mai sus de locul 3 greeeeeeeu
    De mentionat ca este considerat concurs geo-politic adica primesti voturi vecicini, de la cei cu care tara are relatii comerciale sau emigranti..
    Dar Elena Ghe sper sa revina si sa faca "o figura buna" in tara :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e nici un concurs geo-politic. si daca ar fi, romanii crezi ca au votat moldova pentru ca le-a placut la nebunie? normal ca nu. oricum, stii tu, cand nu iti iasa ceva, nu e niciodata vina ta, e mereu a altora.
    si da, locu' trei (sau mai sus) n-o sa mai pupam niciodata (sau nu curand - le-am schimbat locu', sunt mai pesimista decat tine :)) )
    nici nu stiu de ce ma bag. eurovizionu' nu mai e o atractie pentru mine de mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dap pikchiu asta ziceam, se acorda punctajul pe criterii geografice respectiv vecinatate: noi le dam lor ei ne dau noua :)
    In alti ani ne-au dat si sarbii si bulgarii
    "a obţinut puncte din partea Moldovei (12), Spaniei (7), Macedoniei (5), Turciei (5), Serbiei (2), Ciprului (2), Portugaliei (2), Azerbaidjanului (3) şi Irlandei (2). "

    Ma asteptam sa primim si de la Italia si Israel ca in ceilalti ani, dar..

    RăspundețiȘtergere
  5. Intortocheate sunt caile Domnului.Transpus, in cazul Eurovisionului,greu de inteles.Gusturile nu se discuta.Fiecaruia i-a placut ceva...rezultatul este cel pe care il cam contestam noi acum.Mie, personal, mi-a placut Elena.A facut si putin spectacol...Ar trebui sa fim alaturi de romanii nostri, nu doar cind cistiga ci si cind se afla in situatii mai neplacute. Sunt ai nostri. Poate sint eu putin cam nationalista, dar am invatat asta din occident.Sigur ca s-a tinut cont de pozitiile geografice ale tarilor participante, ca in orice competitie, din pacate.Dupa mine, valoarea iese la iveala si se mentine, kitchul, nu.vio

    RăspundețiȘtergere
  6. poate este amintirea Luminitei Anghel care mie unul mi-a placut foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie mi-a placut Luminita Anghel.Dar a fost impreuna cu Sistem, care mi se par deosebiti.Nu se compara stilul.Vio

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".