sâmbătă, 30 mai 2009

B-FIT in the STREET! FESTIVAL DE TEATRU DE STRADA


Primaria Municipiului Bucuresti organizeaza prin ArCuB - Centrul de Proiecte Culturale in perioada 28 – 31 mai cea de-a doua editie a Festivalului International de Teatru de Strada - B-FIT in the Street!
Manifestarea va reuni si de aceasta data importante companii de teatru de strada. Trupe din Franta, Spania, Italia, Germania, Argentina si Romania vor transforma Bucurestiul intr-un spatiu urban plin de culoare si magie, destinat exprimarii artistice libere si creative. Locuitorii Capitalei vor fi purtati intr-o lume populata de masinarii miraculoase, papusi gigant si personaje captivante.

Un comentariu:

  1. Am asistat la deschiderea de pe 28 si la spectacolul de pe 29,in acelasi parc unde cintau prietenii nostri,eu si ai mei facind ture intre ei si teatrul de strada, care mi s-a parut mai mult circ(papusa mecanica, acrobatii, contorsionism,clowni). Mi s-a parut frumos si interesant.Avem nevoie de multe lucruri frumoase care sa ne mai scoata din stresul de fiecare zi.vio

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".