duminică, 15 februarie 2009

Domingo

5 comentarii:

  1. vai cate pozeee :D..superbe toate :x...am salvat si eu una si am pus-o pe desktop asa ca sa-i vad tot timpul..macar in poze daca live nu :(
    foarte tari :D los amo <3 ..siguen asi :) besos por ellos :*
    si thanks joju pt ca publici in fiecare zi poze sau video-uri cu ei..esti the best! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Joju.sunt minunate pozele.faci o treaba buna pentru noi si ptr.ei.Tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. stie cineva unde canta ceilalti membrii ai trupei???????va ros sa imi raspundeti la aceasta intrebare.....:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pentru aprecieri, pentru asa public nu o pot face decat cu placere :)

    pe la Titan (IOR) si Unirii

    RăspundețiȘtergere
  5. am inteles ca ceilalti canta la nicolae grigorescu, da azi am trecut pe la 15 si nu am vzt pe nimeni...
    pupix dulce

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".