vineri, 9 ianuarie 2009

Raza la Oglinda TV

4 comentarii:

  1. wow....asta merita ei de fapt,ceva mai concret decat cantatul in strada.locul lor ar fi p o scena mare....sunt sigura k biletele s-ar vinde pana la lichidare de stoc....multumim mult joju pentru inf de mare folos.noi cei din provincie ne bucuram sa aflam asemenea noutati de pret despre ei...:*:*:*...felicitari RAZA,la cat mai multe filmari,eventual si pe platourile emisiunilor!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant si curios in acelasi timp, sa fie vorba doar despre o simpla coincidenta??
    Azi am obtinut pentru Raza o emisiune in direct la un post de televiziune o sa vin cu mai multe informatii la momentul respectiv.
    In formula aceasta mi=a fost dat sa ii cunosc, SUNT CEI MAI TARI

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim joju pentru acest material. Nu stiam ca au aparut la OTV. Poti sa-mi spui in ce data a fost filmat acest scurt reportaj?
    Apropo, melodia este superba, iar baietii sunt foarte fotogenici. Speram sa-i vedem pe baieti si la alte posturi de televiziune.

    RăspundețiȘtergere
  4. sorry, nici eu nu stiu cand a fost filmat, totusi, ma gandeam ca daca macar 15 dintre noi am trimite multumiri...
    ...probabil ar fi urmat si o a doua intamplare de acest gen

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".