duminică, 4 ianuarie 2009

Domingo

4 comentarii:

  1. Mr Franklin stii sa canti chiar si la chitara??
    chiar azi am luat si eu chitara in mana. De ff mult timp nu am mai cantat la ea.Foarte frumos.
    BRAVO

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei stiu sa cante la foarte multe instrumente.Bravo lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu l-am vazut pe Lobo cantand la vioara....
    e maestru! :-))
    bv lobo!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) mister joju, acum am citet la yahoo pe mail ul care l am lasat aici, merci mult pt informatii, nu ma descurc prea bine la un forum :D

    tot azi am aflat de la cineva ca erau la unirii

    sper sa ii mai zaresc si eu pana pleaca la caldurica lor


    :)



    best wishes for the New Year


    deniz

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".