luni, 29 decembrie 2008

Pentru inceputul de saptamana din acest sfarsit de an


RAZA din Ecuador la Braila - 2007 -
8 inregistrari

Cand am vazut aceste inregistrari in urma cu 5 luni, am crezut ca Raza este o trupa divizata in mai multe si avand mai multi lideri. Si nu credeam ca cel din inregistrarile de mai sus este Lobo, credeam ca este cineva mult mai in varsta.


...Si o piesa din alt secol:
This is the version that most people just call: "ABBA around the piano".
This video has been shown on many New Years Eve's in Sweden at midnight.

Happy New Year (ABBA)

Un comentariu:

  1. Aceste imagini le-am vizionat de n-ori, mi-am dat seama ca este Franklin dupa tatuaj, era destul de usor de recunoscut si dupa voce dar si dupa felul lui de a dansa, toate melodiile cantate in aceasta perioada au aparut acum pe noile albume, in mod special pe albumele:RAZA - FIESTAS DEL SOL SI RAZA INMORTALES
    Putem spune acum noi fanii ca o mare parte din piesele interpretate de Raza ne sunt acesibile, iar pentru asta nu avem de cat cuvinte de multumire Grupului si tuturor celor care au participat la relizarea albumelor.

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".