joi, 13 noiembrie 2008

Jueves








Raza

15 comentarii:

  1. multumesc joju!
    mi.ai facut o super surpriza, mai ales ca azi e si ziua mea:">
    besos for Raza:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Joju ,buna fanelor

    Cred ca saptamana aceasta grupul Raza ne rezerva o surpriza de proportii si anume al n 9-lea album Raza .
    Felicitari Mr FRANKLIN PEREZ si binenteles gruplui Raza.

    RăspundețiȘtergere
  3. O parte din trupa Raza va ramane sambata si duminica la BObor (probabil sefu') iar cealalta la Herastrau - Marcel dixit

    RăspundețiȘtergere
  4. prognoza pt Bucuresti:
    http://vremea.kappa.ro/bucuresti/bucuresti.html

    http://vremea.rol.ro/vremea/Bucuresti/

    Sambata
    Minim: 3°C Maxim: 12°C
    Soare, putin noros

    Duminica
    Minim: 4°C Maxim: 13°C
    Soare

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt minunate melodiile.sper sa aibe cd.cand ajung eu sambata in bucuresti.sunteti minunati baieti.

    RăspundețiȘtergere
  6. miss me? hope so!!
    deci in weekend se schimba locatia?
    sper s nu ploua!!
    hai k mai vb...

    pupix dulce pt toti

    RăspundețiȘtergere
  7. Joju ai sters comentariile de duminica trecuta???
    Am vrut in seara aceasta sa scriu si eu versurile de la melodia SE FUE.
    Poate o sa incerci din nou sa le afisezi,
    MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  8. ouffff, ppfuuu ce ma speriashi mai cryss, credeam ca fac un logoff :D
    vezi ca este jos un buton "Postări mai vechi" si de acolo poti rasfoi paginile pana la cele din 2007, spor!

    uof, credeam ca mi-au spart hackerii pagina si nu mai am nimic 8|

    cryss oi fi eu un tiran imbracat in catifea, da' nici chiar in halu' ala :D

    RăspundețiȘtergere
  9. SALUT JOJU
    Din pacate eu nu am reusit sa gasesc comentariile de duminica trecuta , ma intereseaza in mod special versurile trimise de d-ra Laletitia, sper sa nu te fi botezat, si ma repet ma intereseaza ff mult versurile de la melodia SE FUE.Doream aseara sa le scriu si pur si simplu eu nu gasesc comentariile din ziua respectiva.
    Si apropo Joju am mai descoperi t o melodie de pe noul album f f ritmata, superba, deci in final sunt trei melodii de pe noul album, cu care sigur Raza va cuceri publicul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Joju nu stiu ce se intampla ,dar pe bune cand apar comentariile cand dispar.
    Si apropo d-ra Emma a trimis acele versuri.
    Acum doua minute au aparut , iar momentan din nou au disparut.
    CIUDAT NU??

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara. Maine mai sunt la Obor? Cam pe la ce ora sau stiti cumva daca vor mai veni in Tineretului (i-am vazut dar n-am apucat sa-mi cumpar cd-uri)? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. in weekend la BO si H
    in restul sapt probabil la Tineretului si BO ..si poate la IOR

    este program variabil fct de vreme si vanzari :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Corect este Letiţia nu Laletitia.

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".