sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Advertising


O super-simpatica reclama la zahar cu Maestrul Piersic, care se afla zilele astea pe panouri standard in unele pasaje pietonale si poate si prin alte locuri. Are niste culori aprinse si este foarte atenta aranjata. Neo-fascistoizii care au accesat recent pagina mea vor spune ca este o instigare la corupere de minore :D Insa sincer as prefera aceasta reclama pe fatada hotelului Lido in locul celei de 10mx10m cu Mihaela Radulescu, dar probabil zaharul "L" nu plateste 70.000E ca in cazul "divei".

4 comentarii:

  1. Intr-adevar, o recalama simpatica, care chiar ma face sa vreau sa mananc "ceva dulce".

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Joju, frumos tort pt ziua mea care va fi luni, insa eu o sa am un tort mai mic ca acesta. Ce mai stiti despre RAZA? M-as bucura fff mult ca pana luni seara sa avem mai multe materiale cu RAZA.Pupici, sunteti cei mai tari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sweeeet :)
    Si eu vreau sa avem materiale dar implinirea acestei dorinte este meteodependenta si poate daca nu ajung eu mai ne trimit si alti simpatizanti prin mail ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hola Joju , eu aproape toata sapt am fost la Titan,baietii au cantat si azi chiar dak a plouat de dimineatza...mi-am cumparat si ultimile 3 cd-uri...sunt superbe...din pacate materiale nu am pt ca nu am avut un aparat destul de bun pt a filma oky...maine or sa fie cu siguranta la Titan se anunta cam 16 g C afara :) sper sa veniti cat mai multi sa le facem atmosfera baietilor...MERITA ( Dinutza )

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".