joi, 23 octombrie 2008

Jueves


  1. Buenas tardes
  2. Ati observat ca am adaugat video cu Carlos la Martes?
  3. Azi punem tot poze ...de ieri.
  4. Pozele sunt contributia fan Gina, gracias!
  5. Doar daca a trecut p-acolo "frun" fan "fro" fana si ne paseaza pe mail niste marfa
  6. Pentru maine iar s-a anuntat ploaie
  7. Buenas noces
BONUS!! Vi-l mai amintiti pe Herculitos? Haideti sa-l revedem in expansiunea actului artistic vocal ! Yep, Hercolitos is a singer himself. Data stelara : 2008 Oct 04. Piesa e super.

13 comentarii:

  1. mai jojulee, mi s pare mie sau tu esti un pic rautacios la adresa lui Herculitos? lasa-l sa iti arate ce poate... o fii gresit, falsat omu odata, da poate cu e mai bn...
    rautate!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si sac! ca acum sunt albastra si subliniata!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. UN SALUT CALDUROS PENTRU TOTI FANII GRUPULUI RAZA DIN PARTEA LUI CRISS
    As dori in aceasta zi sa va recomand cateva melodi de pe cd-le grupului Raza .
    As aminti in primul rand de trei melodi cu care grupul cucereste publicul si anume:LOVE MONTAIN de pe albumul SPIRIT;UYUNI de pe albumul FUSION; si FLYING CONDOR de pe albumul MEDITATION
    Apoi pentru toate fanele inebunite dupa baieti (ca barbati si nu ca artisti) le recomand patru melodi AUGUSTIAS de pe albumul ETNIAS(IN(SPECIAL PENTRU FEMEILE TRISTE); LIVE SPIRIT de pe albumul FUSION; SI ACUM DOUA SUPER MELODII IRLANDES ( de pe albumul TRADITIONAL); si VALLE DEL ALTO ( de pe albumul DANCE) VA ROG SA INCERCATI SA COMENTATI ULTIMILE DOUA MELODI SCRISE
    Si binenteles nu am uitat de fanele care isi doresc sa asculte melodi compuse de Mr Franklin Perez si grupul :VAGUNDO de pe albumul TRADITIONAL, ATUK de pe albumulDANCE , PONCHITO SI MELODIA CARE MIE PERSONAL IMI PLACE F MULT MAMITA SUPER MELODIE ambele sunt de pe albumul TRADITIONAL

    MESAJ TRIMIS DE CRISS

    RăspundețiȘtergere
  4. V-am recomandat aceste melodi sa le ascultati sa va faceti rost de albume un fan adevarat asta ar face , mi-ar place f mult sa discutam sa dezbatem subiecte despre muzica interpretata de ei si mai putin despre cat de corect canta unul sau altul din trupa
    Pentru mine Raza inseamna Mr Franklin Perez in mod special , iar apoi Carlos care ambii transmit mesajul melodiilor ( si ma repet) prin voce dans si binenteles atitudine.
    In rest nu mai conteaza
    Nu uitati toate cd-le lor ne sunt acesibile , oricand le putem procura de la ei , sunt niste cd valoroase , vorbim de muzica de calita
    Eu cred , ca despre aceste subiecte ar trebui sa vb
    Astept raspun de la voi fanelor.
    Va pup dulce CRISS

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu 2 cd(fusion si dance). sunt foarte frum... iar melodia uyuni este superba pr si sinplu... am mai spus asta in alt comment.
    alte melodii care imi plac sunt wind -de pe fusion si avin tusuy -de pe dance
    acum 2 zile criss mi-a recomandat albumele TRADITIONAL si ETNIAS pe care le voi cumpara in acest weekend. sper ca aceste msje sa fie un imbold pt fani sa cumpere si ei cd...

    va pup

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am 6 cd-uri cu trupa .Mi-ar placea sa am un dvd cu ai .Albumele mele ;PANFLUT,ETNIAS,TRADITIONAL,MEDITATION,SPIRIT SI FUSION.

    RăspundețiȘtergere
  7. SCUZE PTR. GRESELI .ALBUMUL SPIRIT.NU AM SCRIS TOATE LITERELE.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu o intrebare pentru cei care au albumul ETNIAS: pe coperta cdului meu scrie ETNIAS dar pe cd ETMIAS..cu M :)) e o greseala cred...si la voi e acelasi lucru? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut sunt Criss
    Pentru cel ca sa subsemnat ca anonim, da este adevarat pe cd scrie etmias, este o greseala
    ai dreptate dar asta nu conteaza
    Pa si merci pentru mesaj

    RăspundețiȘtergere
  10. MULTUMESC CELOR CARE A RASPUN LA MESAJUL MEU.
    SIMT NEVOIA SA VORBESC DESPRE ACESTE ALBUME CU CINEVA, SI M=AM GANDIT CA AR FI BINE SA VORBESC DIRECT CU FANII PE ACEST BLOGG
    TOTUSI MI-AR PLACEA SA FIE COMENTATE MAI IN PROFUNZIME]
    EU CRED CA SI GRUPULUI II PLACE ASTFEL DE SUBIECTE SI DEZBATERI .
    ORICUM MULTUMESC INCA O DATA TUTUR CELOR CARE AU RASPUNS
    SI APROPO NU STIU DACA ATI OBSERVAT AZI CARLOS A INTRAT PE BLOGG DESTUL DE SUPARAT DE UNELE COMENTARI , DAR SI-A REVENIT SPER IN MOMENTUL CAND A CITIT CUVINTELE DE INCURAJARE IN CEEA CE PRIVESTE STAREA SA DE SANATATE .

    VA PUP CRISS

    RăspundețiȘtergere
  11. da, Carlos a multumit pentru grija pe care i-am aratat-o

    si eu vreau sa aprofundam pe tema discurilor dar imi foarte mult timp administrarea acestei pagini

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".