sâmbătă, 21 iunie 2008

Vodafone live!



Am primit o invitatie de la Vodafone fiind abonat de mai multi ani si mi-am activat Vodafone live! gratuit pentru doua luni. Asistentul de la *222 sau cat am format atunci, m-a sigurat ca este gratuit-gratuit si nu voi avea nimic de plata la urmatoarele facturi. A fost bun cat am lipsit din bucuresti nemaiavand nevoie sa caut o alta modalitate pentru mail si news. Baietii de la Vodafone au pus totusi o limita la 500mb si nu inteleg cum de in doua zile mi-au ramas numai 200.000kb desi n-am navigat decat pe vreo 15 pagini. Destul de greoi sa manevrezi pe tastatura telefonului dar o sa-mi fie bun in concediu cand pot trimite poze prin gmail ;)) Poti intra si pe mess si ceilalti te vad figurand cu status-ul on mobile uau !!
Later edit: ce probabilitate este ca Vodafone sa fi tinut seama fix de perioada examenelor (bac,samd) pentru a acorda aceasta gratuitate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".