duminică, 9 noiembrie 2008

Domingo


  • Vi se pare expresiva imaginea pentru spiritul trupei Raza? :D
  • S-a cantat Feliz compleanos si Happy Birthday To You pentru o sarbatorita din public. "La multi ani" si din partea mealove smileys
  • Carlos a primit ajutor de la Alexa un ac de siguranta pentru ca ceva din recuzita a cedat :)
  • Au multumit public de la microfon lui Yoiu pentru poze frumoase si pentru toata munca dedicata trupei Raza -> placerea a fost mereu de partea mea in acest proiect
  • Adevar va spun eu voua: Lobo are acel graunte de aur care face ca oricate inregistrari vezi sa nu-ti ajunga niciodata si numai vazandu-l in fata sa-ti mai treaca din foamea spirituala. Avertisment: veti vedea inregistrari video dar asta vă va spori nevoia de a-i revedea. Concluzie: sunteti adulti si stiti ce faceti.
  • Aveti ocazia s-o cunoasteti pe cea mai mare fana Raza care de cand merg ei si eu in Herastrau este nelipsita. Apare imbracata in costum de culoare roz in clipul "Se Fue" la minutul 4.15. O respect pentru bucuria pe care o radiaza de cate ori asista la spectacol.
~-= SE FUE =-~




Versuri refren "Se Fue" gratiei consistentei si constantei contributii a Segnoritei Laetitia:
"se fue, el amor de mi vida, se fue
yo sin ella no puedo vivir
el amor de mi vida, se fue
you sin ella no puedo seguir"

Si o piesa care este molipsitor de ritmata:






  • Am plecat la 17 catre ceilalti (Andres+Atik+John) la Bucur-Obor dar stransesera si plecasera deja spre cei din Herastrau. Daca dintre cei care au ramas dupa 18 acolo ati facut poze asteptam fierbinti un mail cu atasament (attachment) :D

12 comentarii:

  1. suteti minunati raza, si imi pare asa rau k nu pot sa va mai vad deocamdata :(( ...besos

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru felicitari.
    sarbatorita

    RăspundețiȘtergere
  3. Strofa 1
    Quien tiene sangue(?) en la vida
    Nunca des un paso a tras
    No se sientas ofendido
    Nunca a mi me encontraras
    El amor que ja se ha ido
    Lo intente recuperar
    Sola vuela por el munto
    Cosando(?) su libertad.

    se fue, el amor de mi vida, se fue
    yo sin ella no puedo vivir
    el amor de mi vida, se fue
    you sin ella no puedo seguir

    Strofa 2
    No puedo olvidar tus caricias
    Fuiste mi mejor compañera
    En mi mente(??) obscura jebo
    El savor de tus caricias
    Nunca dejes que tu barca
    Jegue(?) algun mal esta vida
    Y me ire(?) contigo mismo
    Tu dolor superaras

    se fue, el amor de mi vida, se fue
    yo sin ella no puedo vivir
    el amor de mi vida, se fue
    you sin ella no puedo seguir

    Strofa 3
    Como te extrano
    Mi bella dorseja(?)
    La culpa no fue mie y tampoco de ella
    Su familia y su madre
    Fueron los culpables
    ....(?)
    ....(?)
    Jo no los menti
    ....(?)
    Siempre los prometi
    Que sin ella jo no puedo vivir, jo no puedo vivir

    se fue, el amor de mi vida, se fue
    yo sin ella no puedo vivir
    el amor de mi vida, se fue
    you sin ella no puedo seguir


    Asta e ce am reusit sa inteleg.Astept corectari/completari.


    Foarte frumoase pozele de duminica! Felicitari Joju!
    Iar pentru Raza, mult succes in continuare!
    Emma

    RăspundețiȘtergere
  4. imi cer scuze pentru lungimea comentariului :-s

    RăspundețiȘtergere
  5. MULTUMESC Joju pentru ca mi-ai indeplinit aceasta dorinta, de a aparea pe blogg aceasta melodie, mai este inca una noua superba poate reusesti data viitoare sa ii filmezi in timp ce o canta, este vorba despre a doua melodie pe care ti-am trimis-o, multumesc deasemenea fanelor pentru versuri, sper sa reusesc sa le invat pana la urmatoarea revedere cu RAZA .

    RăspundețiȘtergere
  6. Am mai amintit zilele trecute despre un fan club pe care doresc sa il realizez, nu il voi inregistra ca persoana juridica, deocamdata, dar va incepe toata nebunia de aici din LUPENI,pentru ca aseara am avut repetitii pentru marele proiect 2009 si trebuie sa va marturisesc ca fetele au ramas f impresionate, sau inscris pe lista si deci aproape 24 de baieti si fete are pentru inceput clubul.
    Ei bine lista ramane deschisa, nu imi doresc sa fac prea multe valuri cu aceasta nebunie a mea sa ii zicem, dar de fiecare data cand voi veni la Bucuresti sa ii revad pe baieti , imi doresc sa adun cat mai multi fani ,sa ii sustinem , sa facem schimb de filmari poze etc.
    Este foarte normal sa existe un asemenea club pentru ca GRUPUL RAZA merita, sunt f ff buni.
    Daca aveti pareri pro sau contra va rog sa incercati sa ma contactati pe mail:
    cryss_pety@yahoo.co.uk
    Va rog nu pe acest blogg
    MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. LA MULTI ANI


    PENTRU CEA MAI FRUMOASA RAZA DINTRE RAZE,ITI DORESC MULTA SANATATE , FERICIRE SI NOROC.


    TE PUP CRISS

    RăspundețiȘtergere
  10. wau.. vreau shi eu sa-i revad...fetelor va invidiez..!

    RăspundețiȘtergere
  11. sarbatorita: am inregistrari de la feliz cumpleanos, cand iti exprimi interesul le ai

    RăspundețiȘtergere
  12. emma felicitari si asteptam dupa Revelion si partile nereperate, spor la bafta!

    RăspundețiȘtergere

Vă rog, pe cât posibil, să scrieţi în limba română, fără prescurtări de genul "k", "tz", "sh".